Disneyland Parijs Studio's

4 april 2016 - Marne-la-Vallée, Frankrijk

De ochtend is aangekomen, na een stevig ontbijtje in het hotel waren we klaar voor onze 2de dag. We hadden beslist om de Universal Studio's te bezoeken. Er was een nieuwe attractie "Ratatouille" dus we waren benieuwd. We hadden een beetje voorsprong als hotel gast dat wij eerder het park mochten betreden, zo konden we wat tijd winnen om eerder aan de attractie aan te schuiven. Het Parijse verhaal van de rat Remy die wordt levendig uitgebeeld.

Om wat tot "rust" te komen hadden we gekozen voor Studio Tram Tours. De klassieke attractie die al jaren mee draait heeft een speciale kijk. Hierin rij je mee met een tram, die door een parcour rijdt van film sets , film attributen of special effect's.

Daarna volgende de andere attracties zoals Tower of Terror, Crush Coaster, Armageddon. En natuurlijk de parkshow Moteurs on Action! Rock 'n Roll Coaster was in onderhoudt dankzij de werken voor het 25 jarige jubileum van Disneyland. Om onze maag te vullen zijn we gaan eten bij Annet's Burger.